Alternatywny sposób montażu przewodów hamulcowych TRW-Lucas
Przewody hamulcowe Stahlflex firmy TRW-Lucas dają różne korzyści. Duży asortyment obejmuje ponad 1100 gotowych zestawów – większość z nich posiada homologację, która teraz obejmuje też alternatywne sposoby ułożenia przewodów.
Alternatywne ułożenie przewodów jest idealnym rozwiązaniem:
- jeżeli oryginalny system rozdzielający przewodów hamulcowych w motocyklu nie jest przystosowany do dozbrojenia w przewody Stahlflex,
- podczas optymalizacji motocykla wyścigowego. Zastosowanie tylko dwóch przewodów od pompy hamulca bezpośrednio do zacisków hamulcowych zmniejsza ciężar, a działanie hamulców jest bardziej bezpośrednie,
- jeżeli pożądany jest indywidualny wygląd. Dzięki alternatywnemu ułożeniu przewodów można nadać motocyklowi indywidualne akcenty. TRW-Lucas oferuje ponadto przewody w kolorowym oplocie i kolorowe elementy łączące pozwalające na tworzenie kombinacji różnych barw.
Alternatywne ułożenie – te sposoby prowadzą do celu:
- „Race” lub „Main&Bridge" – obszerna instrukcja montażu do przewodów hamulcowych firmy TRW-Lucas zawiera dwa alternatywne sposoby ułożenia.
- (a) Wersja „Race”: Przewody są ułożone od pompy hamulcowej bezpośrednio do poszczególnych zacisków hamulcowych.
- (b) Wersja „Main&Bridge”: Od pompy hamulcowej przewód Stahlflex jest układany bezpośrednio do zacisku hamulcowego. Od tego zacisku hamulcowego przewód hamulcowy prowadzi do zacisku hamulcowego położonego naprzeciwko.
Do wszystkich przewodów hamulcowych firmy TRW-Lucas dołączona jest obszerna instrukcja montażu, a do pojazdów z podwójną tarczą ponadto podwójna śruba drążona do zamocowania przewodów na pompie hamulcowej. – Nowa obszerna instrukcja montażu do przewodów hamulcowych firmy TRW-Lucas jest dostępna do pobrania w języku niemieckim i angielskim na stronie głównej.
Źródło: TRW