Hondy na salonach motocyklowych w Paryżu i Kolonii

Honda
5.10.2018
Reklama
Reklama

Podczas salonu paryskiego można obejrzeć model koncepcyjny stworzony w rzymskim centrum badawczo rozwojowym Hondy. Maszyna prezentuje zupełnie nową stylizację, typową dla serii „Neo Sports Café”, wprowadzonej w tym roku wraz z motocyklami Honda CB125R, CB300R i CB1000R.

Neo Sports Café

Nowoczesny i minimalistyczny charakter projektu łączy sportowe inspiracje motocyklami klas „naked” i „café racer”, tworząc unikalny, nowy styl jednośladu.

Nowy koncept prezentuje sportowe atuty „Neo Sports Café”, z bardzo krótkim tyłem i dwukomorowym tłumikiem z pionowo ułożonymi wylotami. Przyciągające wzrok modernistyczne elementy, futurystyczne światła przednie i tylne, precyzyjne wykonanie i nowe wykończenia powierzchni dodają motocyklowi uroku typowego dla klasy naked.

Nadchodzi Super Cub C125

Na paryskim stoisku Hondy, a także podczas historycznej – odbywającej się w cyklu dwuletnim – wystawy Intermot w Kolonii, prezentowana jest najnowsza wersja prawdziwej ikony motoryzacyjnej – Honda Super Cub. To najlepiej sprzedający się motocykl na świecie, którego prekursorem był Super Cub C100, wprowadzony na rynek w 1958 roku. Łączna produkcja serii Super Cub osiągnęła w 2017 roku rekordowy poziom – 100 milionów sztuk, podczas gdy w 2005 roku produkcja serii siągała połowy tego wyniku.

Nowy model – Super Cub C125 – uświetni 60. rocznicę produkcji tej serii motocykli. Zachowuje on charakterystyczne, przystępne dla każdego parametry i niepowtarzalną, ponadczasową stylizację, czerpiąc jednocześnie korzyści z wielu nowoczesnych rozwiązań – z mocy silnika o pojemności 125 cm3, płynnej i cichej, półautomatycznej zmiany biegów, wytrzymałego nowego podwozia, dłuższego zawieszenia, pełnego oświetlenia LED i systemu bezkluczykowego (Smart Key). Model pojawi się w salonach Hondy jesienią tego roku.

Nowe kolory dla Africa Twin

Model Africa Twin wrócił do oferty motocykli marki Honda w 2016 roku. Od tamtego czasu jego wszechstronność, wyjątkowe możliwości terenowe i urzekający wygląd przekonały do zakupu ponad 36 000 klientów. Nowa wersja – Africa Twin „Adventure Sports” – z większym zasięgiem, zawieszeniem o długim skoku i z innymi funkcjami, które sprawdzą się podczas wypraw, dołączyła do gamy wiosną tego roku i sprzedaje się na podobnym poziomie do modelu standardowego.

Jesienią Africa Twin „Adventure Sports” pojawi się w salonach w nowym, srebrnym lakierze metalicznym. Zmiany w gamie kolorystycznej zaplanowano także dla standardowego modelu. Czarna, matowa wersja uzyska teraz złote ramki, natomiast zarówno dla wersji czerwonej, jak i tricolour przewidziano klasyczne logo Africa Twin w kolorze czarnym. Ponadto, wersja tricolour zapożyczy piękny lakier royal blue od modelu „Adventure Sports”.

Reklama

Źródło: Honda

Reklama
Reklama

O Autorze

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę
Reklama