Junak Vintage 125 przeszedł lifting. Jest wtrysk oraz CBS

Skutery Junak Vintage wyróżniają się przede wszystkim oryginalnym stylem. Zauważ bardzo rozsądne zbalansowanie stylu retro z nowoczesnymi rozwiązaniami. Dyskretne klosze lamp LED, deska rozdzielcza z cyfrowym wyświetlaczem i dużo chromowanych elementów.
Od strony technicznej najważniejszą nowością wśród skuterów Junak Vintage jest wprowadzenie silnika spełniającego normy Euro 4 w odmianie 125. To oznacza jeszcze niższe spalanie (około 2,8 l/100 km), lepszą kulturę pracy i bardziej liniowy przebieg krzywej momentu obrotowego. Elektroniczny wtrysk paliwa wraz z sondą lambda cały czas optymalizuje mieszankę paliwowo-powietrzną w celu poprawy zarówno osiągów, jak i jakości spalin generowanych przez czterosuwowy silnik skutera.
Kolejną ważną modyfikacją w Junaku Vintage 125 jest układ hamulcowy CBS. Teraz tylny hamulec został sprzężony z przednim w taki sposób, aby uniknąć utraty przyczepności podczas nagłego hamowania na mniej przyczepnej nawierzchni. To nie tylko upraszcza obsługę skutera, ale przede wszystkim znacznie poprawia bezpieczeństwo, zwłaszcza początkujących.
Źródło: Informacja prasowa Almot