Rynek Motocyklowy
Reklama
Reklama

Kierownice stalowe TRW

TRW
Reklama
Reklama

Zastąpienie standardowej kierownicy taką, zaprojektowaną tak, aby odpowiadała wymaganiom motocyklisty, może znacznie poprawić pozycję siedzącą i styl jazdy. Ponadto dostosowanie pojazdu do osobistych preferencji zwiększa przyjemność z jazdy. Dzięki zmianom w National Type Approval kierowcy 300 dodatkowych modeli motocykli znanych producentów (Ducati, Harley Davidson, Kawasaki czy Suzuki) mogą teraz czerpać korzyści z używania kierownic TRW.

 

  • Dzięki zmianom w homologacji motocykli National Type Approval, 80 procent więcej modeli może być wyposażonych w kierownice z rynku wtórnego
  • Ergonomia, obsługa, wygląd, waga i jakość – przejście na kierownicę TRW jest opłacalne pod wieloma względami.


Krajowe zatwierdzenie typu to szeroko zakrojony, akceptowany na całym świecie termin odnoszący się do jakości produktu. Na rynku wtórnym oznacza to, że część na rynku wtórnym spełnia ten sam standard, co OE; dostarczenie użytkownikowi końcowemu dowodu jakości. Jeśli chodzi o motocykle, jego początki sięgają niemieckiego dokumentu: Allgemeine Betriebserlaubnis (ABE), który potwierdza, że część pasuje do konkretnego modelu. W Niemczech ten certyfikat jest wydawany przez niemiecki Federalny Urząd Transportu Samochodowego; a w innych krajach przez jego odpowiednik. Ostatnie zmiany w ABE pozwalają na montaż części motocyklowych z rynku wtórnego, które spełniają rygorystyczne wymagania, w wielu innych modelach.

Motocykle są standardowo wyposażone w standardowe kierownice. Oznacza to, że nie są optymalnie dopasowane do każdego kierowcy. Rozmiar ciała, proporcje między długością nóg i ramion, preferowana pozycja siedząca, różne style jazdy i wiele innych bardzo indywidualnych cech nie można łączyć za pomocą jednego rodzaju kierownicy. Dzięki gamie kierownic TRW można dokonać osobistych dostosowań, poprawiając komfort jazdy:

Reklama

• Wyższa/mocniej wygięta kierownica umożliwia bardziej wyprostowaną pozycję siedząca, która może odciążyć na długich dystansach i w ten sposób promuje bardziej ergonomiczną przyjemną i wygodną jazdę. Taka konwersja nadaje się do touringu, sport-touringu, offroadu, podróży, chopperów, jazdy rekreacyjnej, dla wysokich kierowców i wielu innych.

Reklama

• Niska/tylko lekko wygięta kierownica przesuwa górną część ciała kierowcy do przodu i zwiększa obciążenie przedniego koła. Zmniejsza to ryzyko uniesienia się przodu podczas gwałtownego przyspieszania, a wyczucie drogi staje się bardziej intensywne. Sportowi, aktywni jeźdźcy lubię wybierać takie bardziej płaskie kierownice.

• Szersza kierownica dosłownie daje kierowcy dłuższą dźwignię do inicjacji ruchy kierownicy. To sprawia, że ciężkie maszyny są bardziej łatwe w kierowaniu i mogą zwiększyć przyjemność i bezpieczeństwo jazdy. Pozycja do jazdy może być również bardziej swobodna.

Kierownice stalowe marki TRW wykonane są z wysokiej jakości stopu stali specjalnej gwarantującemu optymalne bezpieczeństwo i najlepsze cechy podczas jazdy. Potrójna powłoka powierzchni zapewnia długotrwałą ochronę przed korozją i piękny wygląd.

Gama kierownic TRW oferuje również różne średnice i kształty zacisków do różnych zastosowań, kolorów i powierzchni (gładkie, piaskowane), a dla niektórych producentów dodatki na zamówienie. Na przykład dla modeli Harley-Davidson, TRW oferuje wersje z wycięciami i otworami na kable.

Źródło: TRW

Reklama

Tagi artykułu

Reklama