Rynek Motocyklowy
Reklama
Reklama

Najlepszy mechanik motocyklowy w szeregach Yamaha Motor

Yamaha
Reklama
Reklama

Kamil Białkowski z salonu Yamaha Moto Radom wygrał National Technician Grand Prix – polską rywalizację kadry serwisowej organizowaną w ramach światowego projektu szkoleniowego Yamaha Technical Academy (YTA).

Program Yamaha Technical Academy działa już na 21 europejskich rynkach. Polski oddział Yamaha Motor dołączył do niej przeszło 20 lat temu i od tej pory kolejne już pokolenia mechaników podnoszą swoje kwalifikacje i doświadczenie, by służyć właścicielom pojazdów i sprzętu Yamaha profesjonalną pomocą. Co dwa lata kadra serwisowa mierzy się w trudnej konkurencji Technician Grand Prix, walcząc o tytuł najlepszego mechanika – najpierw na poziomie krajowym, a następnie kontynentalnym i globalnym.

Reklama

Reprezentantem Polski w European Grand Prix w tym roku będzie Kamil Białkowski, pracownik salonu Moto Radom, który uzyskał wynik 75%. Jak sam przyznaje, zmagania do łatwych nie należały.

Tegoroczny konkurs był trudniejszy niż poprzedni, a pytania były bardziej szczegółowe. Wydaje mi się, że gdyby nie zdobywane na co dzień doświadczenie i profesjonalne przygotowanie, to nie miał bym szans osiągnąć takiego wyniku – skomentował swój sukces mechanik autoryzowanego serwisu motocykli marki Yamaha Moto Radom. Teraz Kamil Białkowski szykuje się do wyjazdu do Amsterdamu, gdzie odbędzie się finał rywalizacji na europejskim szczeblu.

Jak szkolą się mechanicy Yamahy?

Reklama

Znaczna część szkoleń Akademii Technicznej Yamahy może odbywać się za pośrednictwem technologii XXI wieku: nauki on-line, z wykorzystaniem zasobów Internetu. Jednak wielu przypadkach niezbędny jest bezpośredni kontakt – jak choćby w chwili wprowadzania na rynek nowego produktu Yamahy, kiedy to personel serwisowy musi poznać wszelkie zmiany i ulepszenia z odpowiednim wyprzedzeniem.

W takich sytuacjach Yamaha przesyła do krajowych trenerów komplet teoretycznych i praktycznych materiałów szkoleniowych przygotowanych w ścisłej współpracy z fabrycznymi inżynierami. Wiedza niezwłocznie dociera do każdego członka sieci Yamahy, a dzięki temu jakość wykonywanych usług zawsze idzie w parze z najwyższą jakością produktów marki Yamaha.

Akademia Techniczna Yamahy to nieustające podnoszenie umiejętności mechaników sieci serwisowej wspierane rywalizacją, ale przede wszystkim to 100% zadowolenia klienta.

Źródło: Yamaha

Reklama

Tagi artykułu

Zobacz również

Reklama