Yamaha wprowadza zdalne składanie zamówień i bezpieczny przegląd okresowy

Yamaha

Dodatnie temperatury zwiastują początek sezonu dla miłośników motocykli, skuterów i pojazdów ATV. Panująca pandemia koronawirusa budzi jednak liczne obawy przed wizytą w salonie lub serwisie. Yamaha Motor – Oddział w Polsce wraz z siecią dealerską wdraża procedury mające na celu podniesienie bezpieczeństwa Klientów i pracowników w tym trudnym okresie.

W trakcie kwarantanny producent zaleca kontakt zdalny – obsługa salonów i serwisów pozostaje do Państwa dyspozycji pod telefonami i emailami. Dealerzy są także przygotowani na wizyty osobiste – w każdym salonie znajdują się płyny do dezynfekcji, a sprzedawcy i kierownicy serwisów przyjmują zainteresowanych zgodnie z zasadami ograniczonego kontaktu i zachowania bezpiecznej odległości

Pierwszy raz w historii możliwy jest zakup pojazdów Yamaha na odległość. Zamówienia można składać mailowo, telefonicznie, poprzez aplikację MyGarage lub konfigurator na stronie www.yamaha-motor.pl. Po finalizacji takiego zamówienia dealer je zrealizuje i dostarczy pojazd pod drzwi (do 30 km od salonu transport jest gratis).

Z myślą o Klientach Yamaha Motor wprowadza również bezpłatny transport motocykla lub skutera marki Yamaha przy zamówieniu usługi serwisowej, takiej jak przegląd okresowy, naprawa czy przygotowanie do sezonu. Kierowca będzie obsługiwał pojazd w rękawiczkach i zdezynfekuje manetki płynem odkażającym.

Wychodząc naprzeciw nowym standardom bezpieczeństwa dealerzy Yamahy oferują też bezpłatną wysyłkę zamówień o wartości od 50 zł złożonych z oryginalnych części zamiennych i akcesoriów, odzieży i gadżetów.

Źródło: Yamaha

Tagi artykułu

Rynek Motocyklowy 1 2022

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę