Castrol Act>evo 4T do silników motocyklowych
Castrol wprowadza na rynek nowy zaawansowany środek smarny do silników motocyklowych.
- Nowy olej Castrol Act>evo 4T z molekułami ActibondTM przylega do silnika motocykla, zapewniając ochronę w trzech fazach jazdy: podczas rozruchu, w trakcie pracy silnika i po jego wyłączeniu.
- Nowa formulacja zapewnia stałą ochronę — zapobiega nagromadzeniu się osadów, zwiększa czystość silnika i zabezpiecza go przed korozją.
- Produkt można stosować w przypadku wszystkich czterosuwowych silników motocyklowych, do których zalecany jest olej API SL (lub o niższej klasyfikacji) lub olej zgodny ze specyfikacją JASO MA2.
Marka Castrol wprowadziła na rynek nowy zaawansowany środek smarny do motocykli, Act>evo, który oferuje stałą ochronę silnika. Nowy produkt zawiera molekuły ActibondTM, które przylegają do wewnętrznych komponentów silnika, zapewniając stałą ochronę w trzech fazach jazdy: podczas rozruchu, w trakcie pracy silnika i nawet po jego wyłączeniu*.
Nowa formulacja zapewnia o 50% lepszą ochronę przed zużyciem silnika motocykla podczas rozruchu**, zapobiega nagromadzeniu się osadów, aby zapewnić maksymalną możliwą czystość silnika w trakcie pracy i oferuje doskonałą ochronę przed korozją, gdy silnik jest wyłączony.
Samit Mehrotra, Global Brand Director MCO w Castrol, komentuje: – Act>evo to nowy dodatek do istniejącego portfolio środków smarnych do silników motocykli. Produkt ten powstał w oparciu o wewnętrzne i branżowe testy, dzięki czemu spełnia rygorystyczne kryteria wydajności i zapewnia ponadprzeciętną ochronę silnika***.
Castrol Act>evo 4T 10W-40 jest dostępny w opakowaniach o pojemności 4 litrów i 60 litrów. Produkt przeznaczony jest do wszystkich czterosuwowych silników motocyklowych, w przypadku których zalecany jest olej API SL (lub o niższej klasyfikacji) lub olej zgodny ze specyfikacją JASO MA2.
Castrol Act>evo 4T 20W-50 jest również dostępny w opakowaniach o pojemności 60 litrów. Produkt przeznaczony jest do wszystkich czterosuwowych silników motocyklowych, w przypadku których zalecany jest olej API SL lub olej zgodny ze specyfikacją JASO MA2.
* Ochrona w trakcie rozruchu: W porównaniu z referencyjnym olejem API SL w teście sekwencyjnym IVA.
Ochrona w trakcie pracy: W porównaniu z olejem referencyjnym w przypadku jednocylindrowego silnika motocyklowego marki Yamaha, chłodzonego powietrzem.
Ochrona silnika po wyłączeniu: Wykazana ponadprzeciętna wydajność w porównaniu z brakiem oleju w wymagającym teście korozji trwającym 50 godz., przy temp. 49°C i wilgotności wynoszącej blisko 100%.
** W porównaniu z referencyjnym olejem API SL w teście sekwencyjnym IVA
*** W porównaniu z olejem referencyjnym w przypadku jednocylindrowego silnika motocyklowego marki Yamaha, chłodzonego powietrzem
Źródło: Castrol