Najnowsze z Oleje i smary
Oleje i smary
Oleje motocyklowe w eksploatacji
W silnikach motocyklowych olej pracuje w wyższych temperaturach niż w samochodowych. Wpływa na to większa moc jednostkowa tych silników, większe ich obciążenie, wyższe prędkości obrotowe oraz to, że w konstrukcjach chłodzonych powietrzem to olej jest czynnikiem chłodzącym silnik, a jest go mniej niż w silnikach samochodowych.
Oleje i smary
PETRONAS Sprinta F900 5W-40
PETRONAS Sprinta F900 5W-40 opracowano w oparciu o technologię UltraFlex™, która podnosi stabilność oleju i jego odporność na obciążenia związane z tarciem i wysoką temperaturą. Przekłada się to na wyższy komfort jazdy i dłuższą żywotność pojazdu.
Oleje i smary
Nowe oleje silnikowe serii Racing 4-T Motobike w technologii USVO
Motocykl wymaga dużej uwagi i odpowiedniej opieki, dlatego w trosce o fanów jednośladów Ravenol wprowadza grupę w pełni syntetycznych olejów motocyklowych na bazach PAO/Ester wzmocnionych technologią USVO, dedykowanych do zastosowań wyczynowych. Dodatkowo, aby jeszcze bardziej zadbać o motocykl, Ravenol wprowadza do oferty specjalny dodatek do paliwa oraz koncentrat czyszczący do silnika.
Oleje i smary
Olej silnikowy – życiodajny płyn
Rozwój technologii motocyklowej na przestrzeni ostatnich lat jest olbrzymi. Wystarczy porównać współczesną maszynę z analogicznym modelem sprzed 20 czy 30 lat. Zmiany te, a przynajmniej spora ich część, nie byłyby możliwe bez jednoczesnego rozwoju innych towarzyszących branż – na przykład olejów silnikowych.
Oleje i smary
Zadbaj o motocykl z Petronas Sprinta
Firma Petronas wprowadziła do sprzedaży na polskim rynku oleje do jednośladów Petronas Sprinta. Nowa linia produktów zastąpiła oferowaną do tej pory Syntium Moto. W gamie znajdują się zarówno oleje do silników dwusuwowych, jak i czterosuwowych, mineralne, półsyntetyczne i syntetyczne.
Oleje i smary
Duże wyzwania przed olejami motocyklowymi
Optymalna, a przede wszystkim bezawaryjna praca układu napędowego w każdym motocyklu w dużej mierze uzależniona jest od stosowania odpowiednich środków smarnych. Jednak duża różnorodność dostępnych na rynku jednośladów – od skuterów po ścigacze i maszyny przeznaczone do enduro – dwa typy silników (2- i 4-suwowe), a do tego różne style jazdy motocyklistów powodują, że wybór motocyklowego oleju silnikowego wcale nie jest prosty.
- 1
- 2