Junak M16 i RS 125 w wiosennej kampanii marki

Junak
13.5.2016

Junak M16 oraz RS 125, będące jednymi z najważniejszych propozycji w segmencie motocykli na prawo jazdy B, wzięły udział w tworzeniu wiosennej kreacji wideo tej marki.

– Bardzo ważne dla nas było pokazanie tego co dla nas jest najistotniejsze – faktu, że motocykl Junak to nie tylko dwa kółka, ale także pewien sposób na codzienne życie – podkreśla w rozmowie Mikołaj Sibora, prezes firmy Almot, dodając: – Głównymi bohaterami naszego nowego spotu jest Junak M16 oraz RS 125. Wybór ten nie jest przypadkowy. Oba motocykle są flagowymi propozycjami w naszej kolekcji, choć reprezentują kompletnie różne oblicza – przyznaje Mikołaj Sibora.

Prezentowany Junak M16 występuje w dwóch odmianach 125 oraz 320 cm3. Pierwsza z nich uprawnia do prowadzenia motocykla, posiadając jedynie prawo jazdy B. Jest to sporych rozmiarów jednoślad napędzany dwucylindrowym silnikiem chłodzonym cieczą. Warto podkreślić dynamikę jednostki, która jest imponująca, mimo zastosowania tak szerokich kół na tylnej osi. Junak M16 gwarantuje mnóstwo zazdrosnych spojrzeń. Ten motocykl imponuje, nawet kiedy nie pozostaje w ruchu.

W spocie Junaka „podmiotem lirycznym” jest także model RS 125, który okazał się hitem sprzedaży w ubiegłym sezonie. To sportowy naked wyposażony w niezwykle trwałe i niezawodne podzespoły. Motocykl jest idealną propozycją do miasta. Zwarta i dobrze zbalansowana konstrukcja świetnie spisuje się na zatłoczonych ulicach. Sporo tutaj nowoczesnych akcentów w postaci świateł LED czy elektronicznej deski rozdzielczej.

Co istotne Junak RS 125 jest już dostępny w salonach sprzedaży marki w nowej odmianie PRO. Wyróżnia się ona jeszcze lepszymi osiągami (12,2 KM), ulepszonym układem hamulcowym i nowym systemem chłodzenia cieczą.

Źródło: Informacja prasowa Junak

O Autorze

Tagi artykułu

Rynek Motocyklowy 1 2022

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę