Sezon motocyklowy rozpoczęty
W nowym sezonie Millers Oils poleca środki smarne przystosowane do użytkowania w trudnych warunkach, charakteryzujące się dodatkowo znakomitym stosunkiem jakości do ceny.
Gama obejmuje następujące produkty:
Oleje 4T
- ZFS 10w50 – w pełni syntetyczny, olej do motocyklowych silników czterosuwowych. Opracowany przy użyciu najnowszych dodatków dla maksymalnych osiągów silników czterosuwowych. Stały, wysoki współczynnik tarcia, idealny dla mokrych sprzęgieł, przewyższa wymagania JASO MA2.
- ZFS 10w40 – wyczynowy, w pełni syntetyczny olej silnikowy. Rozwijany i sprawdzony w warunkach wyścigowych, idealnie nadaje się do użytku w profesjonalnych motocyklach podczas wyścigów. Przewyższa wymagania JASO MA2 i API SL. Zwycięski olej Isle of Man TT 2012.
- ZSS 10w40 – wyczynowy olej półsyntetyczny. Współpracuje z mokrym sprzęgłem, oferuje znakomite osiągi za rozsądną kwotę. Odpowiedni do użytku na drogach publicznych oraz podczas dni na torze.
- ZSS 20w50 – wyczynowy olej półsyntetyczny. Zawiera dodatki EP - idealny do silników 4-cylindrowych o dużej pojemności oraz do ich skrzyni biegów.
Oleje 2T
- ZFS 2T – wyczynowy, w pełni syntetyczny olej estrowy do dwusuwów. Do użytku wyczynowego i drogowego.
- ZSS 2T – wczynowy olej półsyntetyczny do dwusuwów. Redukuje zadymienie. Do użytku wyczynowego i drogowego. Znakomite osiągi w stosunku do kosztów.
Olej do motocykli żużlowych
- CB 40 – olej silnikowy SAE 40 bazujący na rycynie – do silników czterosuwowych. Do użytku w pojazdach napędzanych metanolem oraz tych, które potrzebują oleju rycynowego. Idealny olej silnikowy do motocykli żużlowych.
Źródło: DIFF & Millers Oils