Triumph Street Triple 765 R na kategorię A2?

Triumph Motorcycles

Triumph Motorcycles wprowadza na rynek nowy wariant zwinnego Street Triple 765 R ze zmienioną mocą wyjściową, specjalnie dla nowych i młodszych kierowców z prawem jazdy kategorii A2.

  • Triumph Motorcycles wprowadza na rynek wariant Street Triple 765 R A2
  • Zmieniony potrójny silnik o pojemności 765 cm3 z mocą wyjściową 70 kW i zestawem akcesoriów ograniczających
  • Dostępne w salonach od września 2024 r.

Triumph Motorcycles wprowadza na rynek nowy wariant zwinnego Street Triple 765 R ze zmienioną mocą wyjściową, specjalnie dla nowych i młodszych kierowców z prawem jazdy kategorii A2.

Identyczny pod każdym innym względem z obecnym Street Triple 765 R, z osiągami i prowadzeniem wywodzącymi się z Moto2TM, ten wariant zgodny z A2 ma zmieniony potrójny silnik o pojemności 765 cm3 o mocy wyjściowej poniżej 70 kW, a zestaw akcesoriów ogranicznika może być zamontowany w celu zmniejszenia mocy wyjściowej do 35 kW, spełniając wymagania prawa jazdy A2. Gdy kierowca zdobędzie pełne prawo jazdy "A", zestaw ograniczników może być łatwo usunięty przez dealera Triumph, aby przywrócić motocykl do nieograniczonej mocy 70 kW.

"Jest wielu nowych zawodników, którzy nie mogą się doczekać, aby wskoczyć na sportowy motocykl typu naked o agresywnym nastawieniu i wysokiej specyfikacji komponentów. A teraz nie muszą czekać" – powiedział Paul Stroud, dyrektor handlowy firmy Triumph. "Ten wariant Street Triple 765 R jest mile widzianym dodatkiem do naszej gamy zgodnej z A2, zapewniając osiągi, styl i precyzyjne prowadzenie, a także naszą charakterystyczną potrójną ścieżkę dźwiękową posiadaczom prawa jazdy A2 w Wielkiej Brytanii i Europie".

Obecny Street Triple 765 R po raz pierwszy pojawił się w salonach w 2023 roku, wyposażony w ulepszenia silnika pochodzące bezpośrednio z programu silników wyścigowych Moto2TM, co zaowocowało znacznym wzrostem osiągów, zwiększonym momentem obrotowym i lepszą responsywnością. Dzięki agresywnej stylistyce, ulepszonej ergonomii i najwyższej w historii specyfikacji, ta najnowsza generacja Street Triple 765 dobrze radzi sobie na arenie międzynarodowej.

Triumph Motorcycles

Ulepszona ergonomia rodem z Moto2TM

Dzięki skoncentrowanej i dominującej pozycji do jazdy, wywodzącemu się z Moto2TM silnikowi o pojemności 765 cm3, wahaczowi typu gullwing i zwinnemu podwoziu, Street Triple 765 R to ekscytująca jazda dla młodszych i nowszych kierowców, dostarczająca dreszczyk emocji związany z wyczynową konfiguracją sportową naked z precyzyjną, przewidywalną i budzącą pewność jazdą. Dostępne jest również akcesorium nisko osadzone siedzenie, które zapewnia niższym rowerzystom dodatkową pewność siebie, zmniejszając wysokość o 28 mm, z 826 mm do 798 mm.

 

Grubo na wyposażeniu

Wysokiej jakości komponenty obejmują 4-tłoczkowe radialne zaciski monoblokowe Brembo M4.32 z przodu i jednotłoczkowy zacisk przesuwny Brembo z tyłu, a także widelec Showa 41 mm upside-down i monoshock Showa z zbiornikiem na piggyback RSU. Wszechstronne opony Continental ContiRoad zapewniają również doskonały poziom przyczepności zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni, dzięki czemu Street Triple 765 jest idealnym wyborem zarówno do całorocznych dojazdów do pracy, jak i szybkiej jazdy po szosie.

Zaawansowana technologia

Dla nowszych lub młodszych rowerzystów dostępnych jest wiele zaawansowanych technologii, które pomogą w pełni wykorzystać możliwości Street Triple. Dzięki zoptymalizowanemu układowi ABS do pokonywania zakrętów w standardzie, Street Triple 765 R zapewnia precyzyjne hamowanie pod każdym kątem pochylenia, a sterowanie podnoszeniem przedniego koła zwiększa kontrolę, a jednocześnie jest ledwo zauważalne dla kierowcy. Rowerzyści mogą dostosować osiągi motocykla w czterech trybach jazdy: Road, Rain, Sport i konfigurowalny przez kierowcę, łatwo zarządzany za pomocą czytelnej wielofunkcyjnej konfiguracji wskaźników i wyświetlacza TFT.

Montowany w standardzie quickshifter w górę i w dół jest idealną pomocą do szybkiej jazdy po torze i szosach. Zmiana biegu na wyższy może być wykonywana bez zamykania przepustnicy, co zapewnia płynną, szybką zmianę biegów, podczas gdy redukcja biegów może być dokonywana bez użycia sprzęgła i bez konieczności dopasowywania przepustnicy do biegu i prędkości obrotowej silnika, co ułatwia płynne i kontrolowane zwalnianie w zakrętach. Ponadto sprzęgło antypoślizgowe i wspomagające zapewnia lekkie i spójne wyczucie dźwigni, co zwiększa komfort i kontrolę na drodze, co jest szczególnie przydatne podczas dojazdów do pracy w mieście.

Ostry, kanciasty styl to charakterystyczny design Street Triple

Triumph Motorcycles

Zbiornik paliwa o pojemności 15 litrów ma zintegrowane panele boczne o kanciastym kształcie, które pięknie komponują się z ostrzejszymi osłonami chłodnicy, a dodatkowo uzupełnia je wykończenie reflektorów, które obejmuje również wlot powietrza. Tył nowego Street Triple jest nie mniej wyjątkowy, ze sportowym, zaczesanym do góry designem, który nadaje skupioną postawę dziobem w dół. Tłumik podkreśla agresywną sylwetkę Street Triple, a także podkreśla jeżącą włosy na głowie ścieżkę dźwiękową Triumph Triple.

Tagi artykułu

Rynek Motocyklowy 1 2022

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę