Nowy numer już jest!

Bike&Business
29.3.2018

Własnie przyszedł z drukarni nowy numer Bike&Business. Pracujemy nad wysyłką, więc już niedługo jeszcze ciepłe wydanie trafi do czytelników.

Początek roku jest dobrym momentem, aby pomyśleć o serwisie, w związku z czym opisujemy zagadnienia związane z olejami motocyklowymi. W dziale rynkowym skupiamy się tym razem na quadach, skuterach i sprzętach o pojemności do 125 cm3. Okazuje się, że wielki boom się wycisza, a do normy wraca zainteresowanie bardziej lubianymi pojemnościami, czyli tymi powyżej 125 cm3.

W dziale technicznym prezentujemy rozwiązania dotyczące odciągów spalin w warsztacie oraz sposoby diagnozowania skrzywień ram motocyklowych.

Z pomocą firmy Polkom wyjaśniamy różnice w wytrzymałości szyb czołowych wykonanych z poliwęglanu oraz lexanu. Dalej ze specjalistą Brembo prezentujemy materiały, z których wykonane są klocki i tarcze hamulcowe, a na koniec omawiamy uszczelnianie przedniego amortyzatora.

W kwestii nowości, w tym wydaniu opisujemy najnowszy model Ducati Panigale V4, który jako pierwszy wyposażony jest w jednostkę o 4 cylindrach. Jeśli kogoś jednak bardziej interesują standardowe V-ki, to też nie będzie zawiedziony – przedstawiamy włoską firmę, która na zamówienie robi turystyczne enduro bazujące na silniku od Harleya.

W dziale „Profi” omówione zostały sposoby wyrównoważania biegu takich silników, więc o tym układzie mamy prawie komplet. Oczywiście nie brakuje schematów i danych regulacyjnych. Tym razem na tapecie jest Yamaha MT-07.

Na koniec odbijamy od nurtu technicznego i rozmawiamy z Erikiem van Bielsenem z firmy REV'IT produkującej ubrania motocyklowe. Ale nie rozmawiamy o ciuchach, tylko o jego obserwacjach dotyczących naszego rynku motocyklowego, który jak się okazuje nie tak bardzo odbiega od innych rynków europejskich.

W związku ze zbliżającymi się Świętami Wielkanocnymi pragniemy wraz z całym zespołem wydawniczym złożyć najserdeczniejsze życzenia. Oby zajączek przyniósł wymarzone prezenty, a woda z dyngusa nie zaszkodziła Waszym maszynom!

O Autorze

Tagi artykułu

Rynek Motocyklowy 1 2022

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę