Chińskie rozwiązania w zakresie mobilności

Chińskie rozwiązania w zakresie mobilności China Motor & E-Vehicle Brand
3.12.2021

China Motor & E-Vehicle Brand zadebiutowała na targach EICMA!

Na targach EICMA zaprezentowano projekt „Współpraca i wzajemne korzyści oraz harmonijny rozwój" i grupę China Motorcycle and E-vehicle Brand. Wydarzenie zostało zorganizowane przez Biuro Rozwoju Handlu, Ministerstwo Handlu i P.R. CHINA, a także Chińską Izbę Handlową ds. Importu i Eksportu Maszyn oraz Produktów Elektronicznych. Udział w nim wzięły znane marki motocyklowe, takie jak* ARIIC, CFMOTO, CYCLONE, DAYNG, DAYUN, QJMOTOR, SENKE, TAOMOTOR, TEYIN, VOGE, ZNEN, ZONTES oraz producenci pojazdów elektrycznych, tacy jak* AIMA, OKAI, SUNRA, TAILG, TROMOX i YADEA.

Na konferencji prasowej gościli m.in. Radca Handlowy w Konsulacie Generalnym Chin w Mediolanie, Pani Shu Luomei, Zastępca Dyrektora Generalnego w Biurze Rozwoju Ministerstwa Handlu, Pan Chen Huaming, Sekretarz Generalny w Chińskiej Izbie Handlowej ds. Importu i Eksportu Maszyn oraz Produktów Elektronicznych, Pan Guo Kuilong, prezes targów EICMA, Pan Pietro Meda oraz wielu innych delegatów.

Sekretarz Generalny, Pan Guo Kuilong zwrócił uwagę na to, że produkcja pojazdów dwukołowych jest ściśle związana z życiem codziennym. Co roku Chiny dostarczają konsumentom na całym świecie dużą liczbę bezpiecznych i niezawodnych produktów wysokiej jakości. Chińskie firmy wysunęły się na czołową pozycję na globalnym rynku pojazdów dwukołowych, dzięki niezależnym markom o światowej renomie, jak* CFMoto, Loncin, Qianjiang, Sunra i Yadea. Obecność na targach EICMA pozwoli dołączyć do tego grona kolejnym wystawcom.

Pandemia miała ogromnym wpływ na poziom międzynarodowej wymiany gospodarczej i handlowej. Mimo to, grupa China Motorcycle and E-vehicle Brand nawiązała kontakty pomiędzy Chinami i przedstawicielami globalnego przemysłu mobilnego. Te działania przyczynią się do dalszego rozwoju współpracy, nawet w okresie trwającej pandemii.

Flagowe produkty China Motor & E-vehicle Brand debiutują na targach EICMA

Podczas konferencji prasowej, renomowani producenci pojazdów dwukołowych, tacy jak YADEA, TROMOX , TEYIN i ARIIC, pokazali światu swoją najnowszą ofertę.

YADEA wprowadziła na rynek inteligentny skuter Y1S, zasilany baterią litową, dla klientów korporacyjnych. Jako wiodący producent elektrycznych pojazdów dwukołowych, firma zapewnia użytkownikom bezpieczną i komfortową jazdę. Premiera Y1S jest dowodem na to, że YADEA dąży do tworzenia nowoczesnych rozwiązań z zakresu mobilności dostosowanych do różnych potrzeb.

TROMOX zaprezentowała dwa inteligentne pojazdy elektryczne i przedstawiła model działania polegający na łączeniu innowacyjnych produktów z badaniami i rozwojem technologicznym oraz z międzynarodowymi markami. Celem tego jest stworzenie wysoko rozwiniętego koncernu, który zapewni jak największej liczbie klientów inteligentne, przyjazne dla środowiska i oryginalne rozwiązania służące mobilności.

TEYIN pokazała model popularnego od lat na europejskim rynku motocykla VOX125 o pojemności 125 ccm. Obecnie firma skupia się na badaniach i rozwoju oraz produkcji pojazdów dwukołowych o różnych pojemnościach, od 50ccm do 350cmm, aby dostarczać niezawodne produkty na cały świat.

ARIIC przedstawiła pierwszy skuter Chinf318, który potwierdza dążenie firmy do perfekcji w dziedzinie projektowania produktów i dbałości o detale oraz osiągania jak największej wydajności w ekstremalnych warunkach, aby użytkownicy mogli korzystać z pojazdów estetycznych i wysokiej jakości.

Od pojazdów benzynowych do pojazdów elektrycznych, od modeli dla osób prywatnych do modeli użytkowych, od produktów klasycznych do produktów innowacyjnych - chińskie firmy oferują kreatywne, zaawansowane i zróżnicowane rozwiązania technologiczne. Wraz z dynamicznym rozwojem gospodarczym, torują one drogę do nowej ery globalnego transportu prywatnego i komercyjnego.

14. plan pięcioletni Chin stawia na rozwój nauki, technologii i produkcji w kraju, a także zachęca firmy do ekspansji zagranicznej i budowania przedsiębiorstw światowej klasy. Korzystając z obecności na międzynarodowych targach EICMA, grupa China Motorcycle i E-vehicle Brand z projektem „Współpraca i wzajemne korzyści oraz harmonijny rozwój”, wychodzi naprzeciw tym wyzwaniom. Przedsięwzięcie ma przyczynić się do wzrostu poziomu rozwoju krajowej gospodarki, według zasady „wyjść, działać i integrować”. Zgodnie ze strategią „podwójnego obiegu”, współpraca ta ma również na celu stworzenie innowacyjnego modelu, który będzie punktem odniesienia dla innych projektów, i pokaże światu dynamiczny, oryginalny i kreatywny styl inteligentnej chińskiej produkcji.

Źródło: China Motor & E-Vehicle Brand

O Autorze

Tagi artykułu

Rynek Motocyklowy 1 2022

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę