Nowości od Yamahy na Moto Expo Show

Yamaha
15.2.2016

9 lutego w samo południe rozpocznie się MOTO EXPO SHOW. Yamaha wraz ze stołecznymi dealerami przygotowała z tej okazji mnóstwo premier i niespodzianek.

Kompletna gama hyper nakedów MT – od najmniejszego MT-125 przeznaczonego do prowadzenia na samochodowe prawo jazdy – po legendarne już MT-09 i jego sportowo-turystyczną wersję MT-09 Tracer zostanie zaprezentowana w najbliższy weekend podczas warszawskiej wystawy motocyklowej MOTO EXPO SHOW. Nowością będzie polska premiera najnowszej odsłony serii spod znaku „Dark Side of Japan” – MT-03, uniwersalnego nakeda napędzanego 2-cylindrowym silnikiem o pojemności 321 cm3 i mocy 42 KM.

Obok gamy MT zobaczymy komplet przedstawicieli segmentu Sport Heritage – a wśród nich motocykl XSR900 - po raz pierwszy pojawi się nad Wisłą już w najbliższy piątek. Co więcej, z okazji 60-lecia istnienia marki Yamaha Motor, zarówno neo-retro XSR900, jak i jego mniejszy brat XSR700 oraz wszystkie pozostałe motocykle Sport Heritage wystąpią w jubileuszowym żółto-czarnym malowaniu nawiązujących do maszyn danego zawodnika Yamahy – Kennego Robertsa. Na ul. Prądzyńskiego zobaczymy zatem nie tylko oba XSR, bazujące na MT-09 i MT-07, ale także niezmienioną od 35 lat SR400, XV950 Racer, klasycznego nakeda XJR1300 oraz motocykl-ikonę – Yamahę VMAX.

Wśród premier nie zabraknie także zapowiedzianego już przez polskie media sportowego turystyka – FJR1300A z odświeżoną przednią sekcją, nowymi reflektorami przednimi i tylnymi oraz zmienioną, 6-biegową przekładnią. O podróżach będzie można też pomarzyć, dosiadając słynnej XTZ 1200 Super Tenere. Z kolei z myślą o zawodnikach i wszystkich klientach kochających rywalizację firma przedstawi supersportową serię R, a w niej królową toru – Yamahę YZF-R1 oraz modele dla rozpoczynających sportową karierę – YZF-R125 oraz YFZ-R3. Fani off-roadu będą mogli obejrzeć WR450F, a także WR125R i jej wersję Supermoto – WR125X.

Ekspozycję uzupełnią bardzo praktyczne skutery – zarówno te o pojemności 125 cm3, przeznaczone do prowadzenia na samochodowe prawo jazdy, jak trójkołowy Tricity czy dynamiczny NMAX, jak i sportowe maksi skutery takie jak X-MAX 400 i topowy TMAX, oba w wersjach specjalnych IRON MAX.

Źródło: Yamaha

O Autorze

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę