Odświeżony model Kawasaki Z900 na 2025 - technologia i moc w duchu Sugomi

Kawasaki

Kawasaki gruntownie odświeża swojego przedstawiciela klasy naked bike - model Z900. Motocykl na rok 2025 otrzymuje szereg istotnych modyfikacji, które czynią go jeszcze bardziej zaawansowanym technicznie i przyjaznym w codziennym użytkowaniu.

Udoskonalony napęd

Sercem motocykla pozostaje sprawdzony silnik o pojemności 948 ccm, który przeszedł modyfikacje zwiększające moment obrotowy w niskim zakresie obrotów. Nowy profil wałka rozrządu poprawia również ekonomię spalania. Jednostka otrzymała elektronicznie sterowane przepustnice, co umożliwiło implementację nowych systemów wspomagających jazdę.

Zaawansowana elektronika

Najważniejszą nowością jest zastosowanie 6-osiowego systemu IMU, który umożliwił wprowadzenie zaawansowanych systemów wsparcia kierowcy:

  • Kawasaki Corner Management Function (KCMF)
  • 3-poziomowa kontrola trakcji (KTRC)
  • Wspomaganie hamowania w zakrętach
  • Quickshifter działający w obu kierunkach
  • Tempomat elektroniczny
  • System nawigacji turn-by-turn (nowość w gamie Kawasaki)

Nowe wyposażenie

Z900 otrzymał nowy 5-calowy kolorowy wyświetlacz TFT z możliwością personalizacji. Motocykl można połączyć ze smartfonem poprzez aplikację RIDEOLOGY THE APP MOTORCYCLE, która oferuje m.in. sterowanie głosowe i nawigację.

Wersja SE - dla wymagających

Kawasaki oferuje również wersję Special Edition (SE) wyposażoną w:

  • Zawieszenie Öhlins z tyłu
  • Układ hamulcowy Brembo z przodu
  • Dwukolorowe siedzenie wykończone materiałem imitującym skórę
  • Port USB-C

Dostępność i ceny

Model podstawowy Z900 ABS będzie dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych:

  • Metallic Spark Black/Metallic Carbon Black/Ebony: 9.999 USD 
  • Galaxy Silver/Metallic Spark Black/Phantom Blue: 10.299 USD
  • Wersja SE w kolorze Metallic Matte Graphite Gray/Ebony/Metallic Graphite Gray została wyceniona na 11.849 USD.

Podane ceny są sugerowanymi przez producenta. Wszystkie wersje trafią do sprzedaży zimą 2025 roku.

Tagi artykułu

Rynek Motocyklowy 1 2022

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę