Popularny łobuz Danny'ego Schneidera pobija targi EICMA – „Światło rozbłysło ponownie”

Indian Scout Rogue Danny'ego Schneidera na targach EICMA Newspress

Danny Schneider, człowiek stojący za Hardnine Choppers, przedstawił swój najnowszy custom build na targach EICMA w Mediolanie wraz z nowymi modelami Indian Motorcycle na rok 2023. Scout Rogue Danny'ego był przyciągającym wzrok dodatkiem do linii Indian Scout na stoisku. Powodem jest charakterystyczne malowanie inspirowane zawodnikami King of the Baggers ze zdartym przodem.

Danny Schneider wnosi do Scout Rogue swój styl ostrej jazdy i osiągów. Charakterystyczny schemat malowania inspirowany zwycięskim Indian Challengerem w King of the Baggers w istocie robi wrażenie.

Źródło: Indian Motorcycle Europe, Middle East & Africa, YouTube

Jako była gwiazda FMX i wielokrotnie nagradzany konstruktor, Danny Schneider ma reputację charyzmatycznego, skoncentrowanego na osiągach „customera” i nie jest mu obca współpraca z Indian Motorcycle. Customem, który uważa za swoją najlepszy w życiu, był jego Indian Scout z 1931 roku, motocykl, który zapoczątkował jego miłość do Indian Motorcycle, miłość, która została ugruntowana wraz z wprowadzeniem FTR. Jak stwierdził sam Danny, od tamtego czasu jest uzależniony.

Wyścigi motocyklowe były ideą, która przyświecała mi praktycznie od razu, gdy tylko ujrzałem Scout Rogue. To jest moje DNA. Naprawdę chciałem go stworzyć tak, aby pasował do mojego stylu ostrej jazdy i zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy z częściami wyczynowymi. Zaczęliśmy od przednich widelców Öhlins i tylnego amortyzatora Öhlins. Zawieszenie jest dla mnie najważniejszą rzeczą pochodzącą z motocrossu – mówi Danny Schneider.

Indian_motors_scour_rouge Źródło: Newspress

Wyścigowy wygląd i specyfikacja są kontynuowane dzięki wyczynowym felgom Roland Sands Design, które pozwalają na użycie podwójnych tarcz OEM, które są chwytane przez podwójne zaciski Beringer, obsługiwane przez pompę hamulcową Beringer. Aby zwiększyć wydajność podczas ruszania i zmiany biegów, dźwignia sprzęgła jest również autorstwa Beringera.

Dodałem kilka niestandardowych akcentów, obcinając główną osłonę do minimum. Nadal pozostaje bezpieczna, ale uczyniłem ją lżejszą, nadając tym samym wyczynowy wygląd. Dodałem również szersze podnóżki, aby pasowały do mojego stylu jazdy. Buduję motocykle już od około 10 lub 12 lat. Jednak na jakiś czas przestałem, ponieważ straciłem trochę pasji. Kiedy przyszło do Rogue, to po prostu wróciło, światło rozbłysło ponownie. Inżynieria Indian Motorcycle jest niesamowita, myślą dalej niż inne marki. Jeśli trzeba coś zrobić, to robi się to super szybko. To jest to, co kocham – stwierdził Schneider.

Źródło: Newspress

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę