TRW Aftermarket – kampania Prawdziwy Oryginał

TRW
31.10.2016

Firma TRW Aftermarket ogłosiła rozpoczęcie kolejnego etapu swojej kampanii „True Original – Prawdziwy Oryginał”, koncentrującej się tym razem na ofercie najwyższej jakości części hamulcowych i akcesoriów do motocykli i skuterów, dostępnych na rynku pod marką TRW-Lucas.

Materiał wyjaśnia dlaczego motocykliści z całego świata, ceniący sobie najwyższy poziom bezpieczeństwa, wydajności i niezawodności, wybierają właśnie tę markę.

Bohaterem najnowszej części kampanii jest entuzjasta motocykli i Prawdziwy Oryginał TRW – Krzysztof Kociołek, Sales Development Manager ds. oferty TRW Moto.

Film dostępny tutaj oraz liczne zdjęcia powstały na Drodze Transfogaraskiej, będącej wielką atrakcją dla turystów podróżujących przez Rumunię. Na tle zapierających dech w piersi krajobrazów Krzysztof wyjaśnia, jak jego życiowa pasja do motocykli i bliski związek ze społecznością motocyklistów, pomagają mu zrozumieć czego oczekują oni od marki TRW-Lucas oraz jak wykorzystując innowacyjną technologię TRW, można im to zapewnić.

Za pośrednictwem różnych mediów, Krzysztof prezentuje, w jaki sposób TRW-Lucas, począwszy od fazy projektowania i doboru materiałów, przez marketing i obsługę techniczną, a także dzięki certyfikatom zgodności gdy jest to wymagane, dba o to, by produkty zapewniały maksymalny poziom bezpieczeństwa, wydajności i stylu.

– Głównym celem kierowanego do dystrybutorów, warsztatów i użytkowników końcowych przekazu, jest zakomunikowanie, że TRW dostarcza części, na których mogą polegać motocykliści na całym świecie – wyjaśnia Ulf Haase, Motorcycle Manager w TRW Parts & Service Europe.

– Dystrybutorom wyjaśniamy w jaki sposób zwiększyć sprzedaż poprzez zaopatrywanie się i dystrybucję części o tak bogatym dziedzictwie inżynieryjnym. Mechanikom przekazujemy informacje na temat jakości i innowacyjnych rozwiązań, szerokości oferty oraz tego, z jaką łatwością mogą montować najwyższej jakości części. Ponadto wyjaśniamy, w jaki sposób przenosimy lokalne relacje na skalę globalną, by oferować innowacyjne i wydajne rozwiązania, gwarantujące najwyższe bezpieczeństwo jazdy w wielkim stylu.

Obecny etap kampanii „Prawdziwy Oryginał” rusza dokładnie w rok po jej europejskiej premierze. Dotychczasowe trzy etapy, nakierowane na promocję innych produktów TRW, uzyskały jak dotąd ponad dwa miliony odsłon na YouTube, osiągając ​​tym samym spektakularny sukces.

Przesłanie kampanii mówi, że oferta TRW jest tą jedyną, „Prawdziwie Oryginalną”. Bohaterami kampanii są pracownicy TRW, którzy oddając się swoim pasjom i aktywnościom wykonywanym w czasie wolnym, potrafią wykorzystać te doświadczenia w działalności zawodowej, by za pomocą tradycyjnych i cyfrowych mediów propagować bezpieczeństwo, jakość, szeroką ofertę i wsparcie partnerskie na całym świecie.

Aby uzyskać więcej informacji o kampanii lub szczegółowe informacje dotyczące pełnej oferty części motocyklowych TRW-Lucas, przejdź do: www.trwmoto.com/pl/

Źródło: Informacja prasowa TRW Aftermarket

O Autorze

Tagi artykułu

Rynek Motocyklowy 1 2022

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę