Zapp zabezpiecza patenty na swój elektryczny motocykl miejski i300

Zapp zabezpiecza patenty na swój elektryczny motocykl i300 mbll z Pixabay

Zapp Electric Vehicles Group Limited, właściciel brytyjskiej marki wysokowydajnych dwukołowych pojazdów elektrycznych, niedawno ogłosił, że uzyskał europejskie patenty na dwa komponenty swojego elektrycznego motocykla miejskiego i300, który, jak przewiduje, będzie gotowy do pierwszych dostaw do klientów jeszcze w tym roku.

  • Zapp uzyskał dwa europejskie patenty na innowacje w zakresie elektrycznego motocykla miejskiego i300, które przekształcają sektor przed dostawami do klientów jeszcze w tym roku;
  • Firma otrzymuje patenty za unikalny egzoszkielet w kształcie litery Z i zdejmowane przednie błotniki;
  • Egzoszkielet zapewnia modelowi i300 unikalne połączenie wygody skutera z osiągami i prowadzeniem motocykla, jednocześnie zwiększając zrównoważony rozwój i możliwości produkcyjne;
  • Zdejmowane błotniki odblokowują niemal nieograniczone możliwości personalizacji kolorystycznej.

Uznanie Europejskiego Urzędu Patentowego dotyczy egzoszkieletu i300 w kształcie litery Z i zdejmowanego przedniego błotnika. Przyznanie patentów podkreśla innowacyjny charakter technologii opracowanej przez Zapp.

Charakterystyczny kształt motocykla Zapp składa się z dwóch jednoczęściowych anodyzowanych aluminiowych komponentów w kształcie litery Z. Ma to zapewnić rewolucję w technologii podwozi motocyklowych oraz mieć kluczowe znaczenie dla zdolności i300 do łączenia osiągów i dynamicznego prowadzenia motocykla z wygodą skutera.

W pełni nadające się do recyklingu rozwiązanie firmy Zapp zapewnia liczne korzyści techniczne, ekologiczne i komercyjne. Dwa jednoczęściowe komponenty egzoszkieletu w kształcie litery Z zastępują konwencjonalną ramę, która wykorzystuje wiele połączonych rur i punktów spawania, dzięki czemu pojazd ma niższy środek ciężkości i mniejszą masę, co poprawia zarówno obsługę, jak i bezpieczeństwo. To zmniejsza liczbę elementów montażowych, a także zwalnia miejsce pod siedzeniem do przechowywania.

Drugim opatentowanym komponentem Zapp jest zdejmowany przedni błotnik i300, który po raz pierwszy wprowadza do sektora dwukołowego unikalną, niemal nieograniczoną ilość możliwości personalizacji kolorystycznej. W dowolnym momencie po zakupie i300 klienci będą mogli zdemontować przednie błotniki i zastąpić je nowymi, w wybranym przez siebie kolorze. Personalizacja zostanie przeprowadzona przez autoryzowanego „Zappera”, który przyjedzie do domu lub miejsca pracy klienta w markowej furgonetce Zapp i dokona wymiany. W przyszłości Zapp planuje współpracować z artystami i czołowymi postaciami kultury w celu stworzenia limitowanych kolekcji kolorystycznych.

Zgłoszenie nie jednego, ale dwóch patentów europejskich jest niezwykle satysfakcjonujące dla Zapp i dowodzi innowacyjnego charakteru technologii oraz projektu leżącego u podstaw elektrycznego motocykla miejskiego i300 naszej marki. Nasz egzoszkielet przekształca technologię dwukołowego podwozia i jest kluczem do wyposażenia bezemisyjnego i300 w wygodę skutera z niskim stopniem i dynamiczne osiągi większego motocykla

mówi Swin Chatsuwan, założyciel i dyrektor generalny Zapp.

Źródło: Zapp

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę